شینیون مو فر برای عروس فرفری امری دشوار است که نیاز به فردی متخصص دارد. ما در فرفری سنتر مدل شینیون فر جدید و شینیون فر اروپایی را به‌صورت اصولی بر اساس فرم صورت شما عزیزان انجام می‌دهیم. امروزه مدل مو فر مجلسی و حتی مدل موی فر کوتاه برای عروس طرفداران فراوانی پیدا کرده است. از این‌رو مدل‌های جدیدی همانند شینیون باز فر درشت، مدل مو فر ریز، شینیون فر بسته جدید، شینیون فر باز جدید، شینیون فر ریز و ... طراحی و ارائه شده است. بسیاری از عروس خانم‌ها که موهای فر دارند تمایل زیادی به اجرای مدل‌های شینیون برای موهای فر پیدا کرده‌اند. چراکه جذابیت و زیبایی مدل مو فر 1402 برای خانم‌های مو فرفری بسیار چشمگیر است.

 

ما در مرکز فرفری سنتر اصلا به براشینگ و اتو کشیدن و سشوار کشیدن یا حتی بابلیس کردن مو فر نمی‌پردازیم. چراکه تخصص ما در مرکز فرفری سنتر شینیون عروس فرفری است. ما در مرکز فرفری سنتر مدل مو فر مجلسی، شینیون فر باز یک طرفه، شینیون باز فر درشت، شینیون فر جمع، شینیون فر موی کوتاه، شینیون فر اروپایی، شینیون مو فر باز، شینیون موی فر ریز و ... و انواع مدل موی فر کوتاه برای عروس را برای مشتریان خود به بهترین شکل انجام می‌دهیم. شما می‌توانید زیباترین مدل‌های شینیون موی فر برای خانم های مو فرفری را درنمونه‌کارهای این مرکز مشاهده کنید.

شینیون مو فر برای عروس فرفری

آنچه که درباره شینیون مو فر باید بدانید

chignon واژه‌ای با ریشه فرانسویست که در واقع به معنای جمع کردن موها در پشت سر است. اما معنای کلی آن را می‌توان ثابت نگه داشتن موها در حالتی خاص دانست. به طور کلی به جمع کردن مو در پشت سر توسط سنجاق، مدل مو شینیون گفته می‌شود.

در گذشته شینیون مو فقط در یک مدل خلاصه می‌شد و آن جمع کردن و بستن مو از پشت سر به یک شکل ساده و متداول بود. اما امروزه شنیون تبدیل به یک هنر و تکنیک در آرایش مو تبدیل شده است. به طوری که آرایشگران حرفه‌ای بخش بزرگی از هنر آرایشگری خود را در این روش نشان داده و به رخ می‌کشانند. از مدل‌های جدید شینیون، شینیون برای موهای فر است که بسیار مورد استقبال بانوان قرار گرفته است.

مدل مو از آن دسته کارهای زیبایی است که هیچ چارچوب، قاعده و استاندارد خاصی ندارد و تنها بستگی به سلیقه شما دارد. شینیون مو فر ساده، شینیون فر باز جدید، شینیون نیمه باز فر، شینیون موی فر بسته یا شینیون فر جمع از سبک های جذاب و پرطرفدار این روزهاست.

البته باید گفت نوع مراسم در تعیین مدل و سبک موها مؤثر است. به‌عنوان مثال شینیون عروس عموماً به لحاظ ظاهری کمی خاص‌تر بوده و با ابزارهای متفاوت از مدل های ساده انجام می‌شود. مو فرفری ها در این زمینه حساسیت بیشتری دارند چراکه شینیون مو فر کار هرکسی نیست. ما در فرفری سنتر بروزترین سبک‌های مدل مو فر 1402 برای خانم‌های مو فرفری انجام می‌دهیم.

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان ما کافیست فرم زیر را پر کنید:

مشاوره رایگان خدمات

خدمات شینیون مو فر در مرکز فرفری سنتر

مرکز فرفری سنتر تنها مرکز تخصصی فر مو در ایران است که تمامی خدمات فردائم مو را به صورت تخصصی انجام می‌دهد. ما در مرکز فرفری سنتر با جدیدترین متد روز خدمات شینیون موی فر را برای عروس فرفری انجام می‌دهیم. مهم‌ترین نکته‌ای که باید توجه کنید این است که از شینیون مو صاف به هیچ عنوان ایده نگیرید. چون روی مو فر مدل دیگری می‌شود. برای انتخاب شینیون به دنبال مدل‌هایی باشید که به جنس مو شما نزدیک باشد و مناسب مو فرفری باشد. ما در مرکز فرفری سنتر جدیدترین مدل‌ها را بر اساس سلیقه شما عزیزان انجام می‌دهیم که عبارتند از:

  • شینیون موی کوتاه فر
  • شینیون موی فر بسته
  • مدل شینیون باز فر درشت
  • مدل مو فر ریز مجلسی
  • شینیون فر جمع
  • شینیون فر باز جدید
  •  شینیون نیمه باز فر
  • مدل موی فر کوتاه برای عروس

ما در مرکز فرفری سنتر از گل یا ریسه زیبایی برای مدل شینیون فر جدید و افزایش زیبایی شینیون مو فر استفاده می‌کنیم. همچنین با روغن‌های مخصوص مو، استفاده از سرم مو، کرم مو و ... وز مو فر را می‌گیریم و شینیون جذابی را به شما عزیزان تحویل می‌دهیم.

شینیون

اما در نهایت آن چه که واضح است، اهمیت تبحر آرایشگر در تشخیص چهره فرد و انتخاب مدل مناسب با نوع و جنس مو و توانایی پیاده سازی بدون نقص مدل مورد نظر است.

به عنوان مثال، مدل انتخابی برای فردی با موهای کم حجم و نازک بدون شک کاملاً متفاوت از فردیست که دارای موهایی پر حجم و یا به اصطلاح پر است.

در واقع تشخیص درست نوع مو و استفاده از حالت دهنده ها و یا تزئینات مناسب هنگام شینیون، می تواند تا حد زیادی به ثبات و ماندگاری آن طی ساعت های طولانی مراسم کمک کند. پس توصیه می کنیم در انتخاب سالن و آرایشگر خود کاملاً دقت کنید!

انواع سبک های شینیون

شینیون برای موهای فر دارای انواع مختلف و متنوعی است که براساس پارامترهای مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. در ادامه به رایج‌ترین و محبوبترین سبک‌های پایه شینیون موی فر می‌پردازیم:

در شینیون فر ساده یا کلاسیک بدون هیچ ابزار خاصی موها را پشت سر جمع می‌کنند. این مدل مدل شینیون فر جدید در عین سادگی، زیبایی و جذابیت زیادی دارد. معمولا انجام این مدل شینیون فر 20 تا 30 دقیقه زمان نیاز دارد. البته درصورتی که توسط فردی حرفه‌ای و ماهر انجام شود، زمان کمتری می‌خواهد. اگر شما به دنبال مدل‌های ساده شینیون در خانه هستید، شینیون فر ساده یا کلاسیک گزینه مناسبی است.

سبک شینیون فر اروپایی نسبت به سایر سبکهای مو، ساده‌تر است و دارای انواع شینیون فر باز و بسته می‌شود. افراد براساس مدل لباس مجلسی و دیگر ویژگی‌های ظاهری خود، بهترین مدل مو را انتخاب می‌کنند. شینیون موی فر بسته اروپایی در پشت سر بسته می‌شود. در برخی مدل‌ها نیز موهای فر در قسمت پایین سر جمع خواهد شد. در این نوع شینیون فر از موی اضافی، پروتز و .. استفاده نمی‌شود و اساس کار سادگی و زیبایی است. درصورتی که شما طرفدار سبکی ساده در عین آراستگی و زیبایی چشمگیر هستید، می‌توانید از این سبک برای مهمانی‌ها و مجالستان استفاده کنید. شینیون فر باز اروپایی نیز جذابیت زیادی داشته و طرفداران خاص خود را دارد.

یکی دیگر از انواع متدهای شینیون که امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است، شینیون کاغذی است. موها در این مدل در دسته‌های ورقه‌ای ظریف و نازک حالت داده می‌شوند. شما می‌توانید در مجالس و مهمانی‌ها از این سبک برای زیبایی مو خود استفاده کنید.

یکی از جدیدترین سبک‌های شینیون مو که طرفداران زیادی دارد، شینیون خطی است. در گذشته اغلب آرایشگران از مدل فشن استفاده می‌کردند. اما امروزه یکی از پرطرفدارترین سبک‌های شینیون که اغلب بازیگران هالیوودی از آن استفاده می‌کنند، شینیون خطی است. در اکثر آرایشگاه‌های معروف از هر ده مدل، نه مدل اجرا شده شینیون خطی است.

در این مدل شینیون، مقداری از موها را به صورت بافت درمی‌آورند و جلوه‌ی خاصی به موها می‌بخشند. این سبک شینیون شاید در حال حاضر همانند سبک‌های اروپایی و خطی طرفداران زیادی نداشته باشد اما محبوبیت خود را دارد. از جمله انواع شینیون بافت می‌توان به شینیون بافت تیغ ماهی، شینیون بافت تاج و رومی اشاره کرد.

این نوع شینیون برخلاف اکثر مدل‌ها که با سنجاق انجام می‌شوند،با اسپری اجرا می‌گردد. در این سبک شینیون، موها به صورت تکه تکه تقسیم بندی می‌شوند و با اسپری حالت می‌گیرند. از این سبک شینیون اغلب برای موهای پرپشت و نازک استفاده می‌شود.

روش های شینیون موی فر

ما در مرکز فر فرفری سنتر برای شینیون مو فر از بروزترین تکنیک‌ها استفاده می‌نماییم تا به هیچ عنوان برای موهای شما مشکلی ایجاد نشود و آسیبی نبینند. همچنین برای تقویت مو فر شما از اسپری دو فاز و بهترین نمونه‌های سرم مو برای شما عزیزان استفاده می‌نماییم. مدل مو فر مجلسی و مدل مو شینیون فر به روش‌های زیر انجام می‌شود:

شینیون فر با موهای مصنوعی

شینیون فر با موهای مصنوعی

افرادی که موهای کم پشتی دارند می‌توانند از موهای مصنوعی برای اجرای شینیون استفاده کنند. از طرفی برای انجام شینیون‌های پرکار که نیاز به مو زیادی دارد نیز از موهای مصنوعی کمک می‌گیرند. اما جنس مو مصنوعی شما و روش نصب آن باید بسیار طبیعی باشد.

شینیون مو فر کوتاه

شینیون فر موی کوتاه

در شینیون موی کوتاه فر به دلیل کوتاه بودن امکان نصب موهای اضافی وجود ندارد. آرایشگر برای اجرای مدل موی فر کوتاه برای عروس با استفاده از هنری خود موها را به بهترین شکل آرایش می دهد. این مدل شینیون نیاز به مهارت بالایی دارد. برای اجرای شینیون موی کوتاه فر، اگر مو شما خیلی کوتاه است، کافی است کمی موها را مرتب کنید و از تاج هد و .. استفاده کنید. بعلاوه می‌توانید موها را به صورت باز گذاشته و کمی از آن را ببافید و از اکسسوری‌های جذاب استفاده کنید.

شینیون مو فر باز

شینیون فر باز جدید

شینیون فر باز سبکی جذاب و پرطرفدار است که برای موهای بلند و کوتاه استفاده می‌شود. در شینیون مو فر باز شما می‌توانید موهایتان را در اطراف شانه رها کنید. حتی می‌توانید قسمتی از موها را بالاتر ببندید و بخش دیگر آن را آزاد بگذارید. اغلب افرادی که موهای کوتاهی دارند از شینیون فر باز جدید استفاده می‌کنند. از طرفی هم شینیون باز فر درشت

 

شینیون مو فر بسته

شینیون فر بسته جدید

شینیون موی فر بسته برای رفتن به مجالس رسمی همانند نامزدی، عروسی، عقد و ... کاربرد دارد. مدل شینیون فر بسته جدید معمولا با اکسسوری‌هایی همراه است و حالتی مجلسی و شیک دارد. این سبک از شینیون برای تمامی رده‌های سنی و تمامی فصول مناسب است.

 

شینیون مو فر نیمه باز

شینیون نیمه باز فر

مدل شینیون نیمه باز فر براساس کوتاهی و بلند بودن مو شما انجام می‌شود. بدین صورت که می‌توانید قسمتی از مو را بسته و بخشی از آن را باز بگذارید.

 

شینیون مو فر ریز

شینیون فر ریز

افرادی که مدل مو فر ریز دارند می‌توانند برای زیباتر شدن موهایشان از مدل مو فر ریز مجلسی و شینیون فر ریز کج استفاده کنند.

شینیون های حرارتی چیست ؟

 برای اجرای این مدل شینیون‌ها به جای استفاده از ابزارهای شینیون، از ابزارهای حرارتی استفاده می‌شود. در این نوع شینیون که ترکیبی از مدل خطی و کلاسیک است، بابلیس، سشوار و اتو مو زیاد بکار برده می‌شود. در شینیون حرارتی به سبب عدم استفاده یا استفاده کم از گیره و سنجاق بهتر است از موهای مصنوعی استفاده نشود. از این رو باید موهای فرد بلند و پر باشد تا زیباتر بنظر برسد. برای اجرای شینیون حرارتی انجام براشینگ بسیار تاثیرگذار است. برای اجرای این تکنیک مراحل زیر را باید طی کرد:

  • در ابتدا باید حجم و جنس مو را درنظر گرفت و مطابق آن رفتار نمود. سپس با سشوار به بهترین شکل براشینگ انجام می‌شود.
  • در این مرحله بعد باید موهای جلوی سر و پست آن را جدا کرده و مدل انتخابی خود را مشخص کنید. آرایشگران حرفه‌ای و باتجربه شینیون را از پشت سر شروع می‌کنند و تا امکان مانور بیشتری داشته باشند.
  • درصورتی که می‎خواهید جلو سر را بوکله کنید، باید لایه نازکی از مو را جدا کرده و پوش دهید. حجم بوکله باید متناسب با شینیون مو باشد.
  • درمواقعی که نیاز است از پروتز یا مو مصنوعی استفاده شود باید دقت کرد که حتما رنگ‌های مشابه بکار رود.
  • قبل از حالت داده به مو بهتر است از کرم مو و در حین کار از اسپری تثبیت کننده استفاده کنید.
  • در آخرین مرحله باید وزی مو را گرفت و با اسپری تثبیت کننده کار را به پایان رساند.

خصوصیات های مهم یک شینیون زیبا

  • شناخت جنس موی سر و براشینگ اصولی
  • انتخاب نوع شینیون براساس سلیقه مشتری،نوع مراسم و لباس، قد مو، فرم صورت و گردن.
  • بعد از پوش دادن مو، وز مو بوسیله شانه پوش و تافت از بین ببرید.
  • محکم بودن پایه شینیون
  • استفاده از چند سنجاق مویی
  •  بکارگیری تکنیک‌های شینیون مو همزمان
  • چک کردن مدل شینیون در آینه

ابزارهای مورد نیاز در شینیون مو

ابزارهای مورد استفاده در شینیون مو فر به روش شینیون بستگی دارد. این ابزارهای به دو دسته ابزارهای حرارتی و ابزارهای ساده و اسپری‌های تثبیت کننده تقسیم بندی می‌شوند. ابزارهای ساده شامل کش، کلیپس، بیگودی، تل، تورهای معمولی یا نامرئی، گیره مویی، مو مصنوعی، چوب شینیون و ... هستند.

ابزارهای حرارتی نیز شامل مواردی نظیر اتو مو، سشوار، بابلیس و ... می‌شوند. بای ثبیت حالت مو نیز از ژل مو، تافت، چسب مو و .. استفاده می‌کنند.

نکات قابل اهمیت در استفاده از موی اضافی در شینیون عروس فرفری

درصورتی که مدل مویی مدنظرتا را در ژورنال آرایشگاه عروس انتخاب کرده‌اید اما حجم یا قد موهایتان به آن سبک نمی‌خورد، مجبور به استفاده از اکستنشن خواهید شد. در مرکز فر فرفری برای مدل موی فر کوتاه برای عروس و عروس فرفری اکتنشن موی فر را انجام می‌دهیم.

اکستنشن موی طبیعی

درصورت نیاز به اکستنشن مو فر (روش اضافه کردن مو) باید حتم از بهترین جنس و روش نصب اکستنشن مو استفاده کنید. اکستنشن مو فر از خدمات ما در مرکز فرفری سنتر است که با مو طبیعی برای شما عزیزان انجام می شود.

انتخاب موهای سالم

عدم آسیب به مو توسط اکستنشن‌ها نیز از نگرانی‌های عروس خانم‌هاست. ما در مرکز فر فرفری سنتر از بهترین و باکیفیت ترین مواد و موهای طبیعی سالم برای شما عزیزان با بروزترین تکنیک‌ها استفاده می‌نماییم. تا بتوانیم سلامت موهای شما را بعد از اکستنشن تضمین نماییم.

هزینه انواع مدل شینیون فر چقدر است؟

با توجه به تفاوت در سبک‌ها و مدل‌‌های شینیون فر باز و بسته، نمی‌توان قیمتی ثابت ارائه نمود. تنها می‌توان گفت که هر اندازه سبک شینیون زمان برتر و دشوارتر باشد، مسلماً هزینه بیشتری هم خواهد داشت. به‌علاوه استفاده از ابزار مختلف در سبک های شینیون نیز می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در قیمت‌ها داشته باشد.