کوتاهی مو فر یکی از خدمات تخصصی مرکز فرفری سنتر می‌باشد. کوتاه کردن مو فر را با استفاده از پرطرفدارترین مدل‌های کوتاهی موی فر برای شما عزیزان در تنها مرکز تخصصی فر مو ایران انجام می‌دهیم. مو فر علی‌رقم زیبایی که به چهره می‌بخشد برای بسیاری از افراد به سبب سختی نگهداری و مراقبت دردسرساز می‌باشد. از این‌رو این دست از افراد اقدام به کوتاه کردن موی فر می‌کنند. با کوتاهی مو فر زنانه و کاهش حجم آن، مراقبت و نگهداری از مو فر نیز راحت‌تر می‌شود.

همچنین مدل کوتاهی موی فر، ظاهری شاداب‌تر در فرد ایجاد می‌کند. اما مدل کوتاهی موی فر بلند و کوتاهی کرنلی موی فر امری سخت به شمار می‌رود و باید توسط افراد حرفه‌ای و متخصص انجام گیرد. زیرا در صورت عدم مهارت در کوتاه کردن مو فر، زیبایی ظاهر فر مو از بین می‌رود. ما در مرکز فرفری سنتر به‌عنوان تنها مرکز تخصصی فر مو دائم در ایران، با تخصص و مهارت بالا بهترین مدل موی کوتاه برای موهای فر و صورت گرد، مدل مو کوتاه فر دخترانه و ... را بر اساس فرم صورت شما عزیزان انجام می‌دهیم.

کوتاهی مو فر

چرا باید موهای فر را کوتاه کرد؟

شاید شما هم همانند بسیاری از بانوان و دختران جوان آرزوی داشتن موهایی بلند را داشته باشید. اما با درنظر گرفتن فواید و جذابیت مدل مو کوتاه فر دخترانه ممکن است در آرزوی خود تجدیدنظر کنید!

در گذشته برای اغلب بانوان و دختران تنها مو بلند قابل قبول و زیبا بود و کوتاه‌ کردن بیش از حد موها امری ساختار شکنانه محسوب می‌شد. اما امروزه با توجه به تغییرات عمیق در استانداردهای زندگی و روی کار آمدن پرطرفدارترین مدل های کوتاهی موی فر باورهای قدیمی از بین رفته‌اند. شما می‌توانید مو خود را به هر شکل و مدلی که علاقه دارید درآورید و نگران قضاوت جامعه نباشید. اما این موضوع تنها دلیل کوتاهی مو نیست. بلکه عده زیادی به سبب مزایای کوتاهی مو اقدام به اینکار می‌کنند.

همچنین برای حفظ زیبایی و شادابی مو فر نیز بهتر است هر سه الی چهار ماه یکبار برای کوتاهی مو فر اقدام کنید. البته این بازه زمانی ثابت نیست و گاهی ممکن است به سبب آسیب‌های وارد شده به مو، شما مجبور شوید زودتر اقدام به کوتاهی مو فر کنید. اگر شما هم برای کوتاهی مو خود تردید دارید، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید؛

فواید کوتاهی مو فر

آن چه که واضح است کوتاه کردن موها تأثیری در کنترل روند ریزش موهای شما نخواهد داشت. اما مزایایی دارد که نمی‌توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد. یقیناً موها چه کوتاه چه بلند هر کدام جذابیت های خود را خواهد داشت. اما اگر کمی هم به جنبه کاربردی آن فکر کنید، مطمئناً نمی‎توانید منکر فواید کوتاه کردن موها شوید. در حقیقت شما با کوتاهی مو و مرتب کردن آن، باعث می شوید که موهای شما ظاهر سالم‌تری پیدا کند. این به دلیل از بین رفتن بخش های درگیر موخوره و یا چند شاخه شده موها، با کوتاه کردن آنهاست. البته کم شدن شوره سر هم یکی از مزیت های مهم هیرکات برای شماست.

برای مو فرفری‌ها نگهداری از مو کوتاه بسیار آسان‌تر می‌باشد. مو فر بلند نیازمند مراقبت‌های ویژه‌ای است که باید به آنها توجه داشته باشید. در صورتی که فرصت کافی برای انجام این رسیدگی‌ها ندارید پیشنهاد می‌نماییم تا برای حفظ سلامت موهای خود، حتما آنها را کوتاه نمایید.

از جنبه دیگر با داشتن یک ساعت طولانی کار روزانه، وقت چندانی برای رسیدگی به موهای بلند خود نخواهید داشت. این به این معناست که شما نمی توانید به خوبی به نکات مراقبتی موها عمل کنید. به این ترتیب موهای شما آسیب پذیرتر شده و نتیجه آن چیزی جز موهایی ناسالم، ضعیف و شکننده نخواهد بود. البته از جنبه مالی آن هم نمی توان غافل شد. کوتاهی مو برابر با استفاده مقدار کمتر از محصولات مراقبت مو خواهد بود. البته این صرفه‌جویی هنگام انجام بسیاری از متدهای زیبایی و مراقبتی مانند کراتینه مو فر، رنگ و لایت مو فر و ... نیز به خوبی خود را نشان می‌دهد. زیرا معیار محاسبه هزینه هر یک از این موارد اندازه موهای شماست.

انواع مدل‌ کوتاهی مو فر زنانه در مرکز فرفری سنتر

ما در مرکز فرفری سنتر انواع مدل‌های کوپ مو فر را به صورت بسیار زیبا و جذاب برای شما عزیزان انجام می‌دهیم. انواع مدل‌های کوپ مو برای فرفری‌ها عبارتند از:

مدل کوتاهی موی فر بلند

مدل کوتاهی موی فر بلند

در مدل کوتاهی موی فر بلند، مو را خیلی کوتاه نمی‌کنیم. این مدل کوتاهی موی فر بلند از کوپ معمولی بلندتر و بسیار زیباتر است و معمولا به هر نوع فرم صورتی می‌آید.

مدل موی کوتاه زنانه فر

مدل موی کوتاه زنانه فر

اگر به دنبال یک تغییر اساسی در چهره خود هستید، مدل موی کوتاه زنانه فر را انتخاب کنید. با این مدل مو، فرفری‌ها شما شیک‌تر می‌شود و فرها بیشتر خودشان را نشان می‌دهند. 

کوپ مو فر با لبه صاف

کوپ مو فر با لبه صاف

این مدل کوپ در پایین مو صاف و یکدست است. این مدل کوپ مو برای فرفری‌ها بسیار زیبا است و کلی فر ریز دارد. همچنین مدل نگهداشتن این مدل مو بسیار راحت است.

کوتاهی مو فر مدل باب

کوتاهی مو فر مدل باب

منظور از کوپ دسته شده یا باب یعنی مو در قسمت جلو بلندتر و در قسمت پشت کوتاه‌تر است. همچنین این مدل مو در قسمت پشت، پله‌های کوتاه دارد. اگر می‌خواهید در تابستان مو شیکی داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که این مدل کوتاهی مو را انتخاب کنید.

کوتاهی مو فر فشن

کوتاهی مو فر فشن

در این مدل کوتاهی، چند حرکت بروز را با یک مدل کوتاهی به صورت یکجا خواهید داشت. در این مدل، یک کوپ کوتاه فرفری برای شما ایجاد می‌کنیم که چتری‌های کجی دارد.

کوتاهی مو فر چتری

کوتاهی مو فر چتری

با این مدل کوتاهی ، مدل مو شما را از این‌رو به آن رو می‌کنیم. با کوتاهی چتری، فرفری‌های شما را به شکل کوپ کوتاه پله پله می‌کنیم و با چتری فرفری کوتاه آراسته می‌کنیم.

کوتاهی مو فر بچه گانه

کوتاهی مو فر بچه گانه

اگر کودک شما موهای فری دارد ما در مرکز فرفری سنتر به شما عزیزان خدمات کوتاهی مو فر بچه گانه را نیز ارائه می‌نماییم.  چراکه افراد متخصص این مرکز دوره آموزش کوتاهی موی فر بچه گانه را دیده و این خدمت را به شما عزیزان ارائه می‌نمایند.

کوتاهی کرنلی موی فر

کوتاهی کرنلی موی فر

کوتاهی کرنلی مو فر یکی از انتخاب‌های ایده‌آل و محبوب است چراکه استایل بسیار شیک و جذابی به چهره شما خواهد بخشید. این مدل به کوتاهی مو فر پسرانه نیز معروف است. در مرکز فرفری سنتر این مدل را به‌صورت تخصصی توسط بهترین کوپ کاران برای شما عزیزان انجام می‌‌دهیم.

مدل کوتاهی موی فر متناسب با فرم صورت

یکی از معیارهای تشخیص مهارت آرایشگر انجام کوتاهی مو فر متناسب با فرم صورت هر مشتری است. متخصصان ما در مرکز فر فرفری سنتر با درنظر گرفتن حالت، فرم چهره و سلیقه شما، بهترین مدل کوتاهی مو فر را برای شما انجام می‌دهند. در ادامه به مدل کوتاهی مو برای انواع فرم صورت می‌پردازیم:

مدل موی کوتاه برای موهای فر و صورت گردمدل موی کوتاه برای موهای فر و صورت گرد

مدل مو لیر، بهترین مدل موی کوتاه برای موهای فر و صورت گرد است. این مدل مو صورت شما را کمی باریک‌تر نشان داده و میان اجزای صورت تناسب ایجاد می‌کند. درصورتی که به مدل کوتاه‌تری علاقه‌ دارید می‌توانید مدل کوتاهی پیکسی را انتخاب کنید. این مدل مو با فرم صورت شما هماهنگ بوده و تمرکز اطرافیان را روی گونه و چشم‌های شما بیشتر می‌کند و همچنین نگهداری سختی ندارد.

تکنیک کوتاه کردن موی فر برای صورت مربعی

درصورتی که شما فک پهن و صورت مربعی دارید، بهتر است مدل مو کوتاهی لیری را انتخاب کنید. این مدل مو تا زیر چانه است و باعث زاویه‌دار شدن فک و عریض‌تر شدن صورت می‌شود.

مدل موی کوتاه برای صورت قلبی

اگر شما فک پهن و چانه نوک تیزی دارید، فرم صورت شما قلبی است و بهترین مدل کوتاهی مو برای این فرم صورت، مدل‌هایی با طول بلند تا جناغ سینه می‌باشد. با این مدل کوتاهی، مو دور شانه‌هایتان را احاطه کرده و باعث تعادل عرض پیشانی و توجه کمتر به چانه ظریف شما می‌شود.

کوتاهی مو فر برای صورت بیضی

درصورتی که پیشانی وسیعی دارید، فرم صورت شما بیضی بوده و باریکتر از سایر فرم‌های صورت است. از این رو باید از متخصص موردنظر بخواهید تا با مدل مویی جذاب باعث بیشتر دیده شدن استخوان گونه شما شود. مدل مو آفرو برای صورت‌های بیضی هماهنگ مناسبی دارد.

مشاوره تخصصی کوتاهی مو فر

در مرکز فرفری سنتر به شما عزیزان مشاوره تخصصی برای کوتاه کرده مو فر را ارائه می‌نماییم. ما با توجه به مدل فر موهای شما عزیزان، فرم چهره‌تان، اندازه موهای فعلی‌تان به شما مشاوره می‌دهیم تا بتوانید بهترین مدل ممکن را برای موهای خود انتخاب نمایید. لازم به ذکر است توجه به اندام و وضعیت بدن نیز در مدل کوتاهی مو به شدت تاثیرگذار است. با استفاده از خدمات مشاوره کوتاهی مو فر ما در این مرکز تخصصی می‌توانید بهترین مدل کوتاهی مو فر را متناسب با ظاهر و استایل خود داشته باشید و جذاب‌تر شوید.

برای استفاده از خدمات مشاوره ما در این مرکز تخصصی کافیست فرم زیر را پر نمایید.

مشاوره رایگان خدمات

کوتاهی مو فر را به چه دلیل می‌خواهید انجام دهید؟!

برای اینکه بعد از کوتاه کردن مو فر خود پشیمان نشوید، لازم است که یک دلیل منطقی برای انجام آن داشته باشید. از دلایل رایج برای کوتاه کردن مو فر می‌توان به تغییر در استایل، رفع مشکلات ایجاد شده از قبل برای موها مانند موخوره داشتن، از بین بردن رنگ مو و … اشاره نمود. توجه کنید باید مدل مویی را انتخاب کنید که بعد از کوتاهی به هیچ عنوان دچار پشیمانی نشوید.

بافت مو خود را تا چه حد می‌شناسید؟

ما در مرکز فرفری سنتر در شناخت انواع بافت مو متخصص هستیم. ما با توجه به جنس موهایتان بهترین مدل ممکن را به شما پیشنهاد خواهیم داد. بطور مثال افراد با موهای نازک باید از مدل موهای لایه‌‍ای استفاده نمایند تا موهای آن‌ها پرتر و حجیم‌تر نشان داده شود. یا مو فرفری‌‎هایی که خیلی مو حجیم دارند باید از حجم موهای آنها کمتر کرد تا بعد از کوتاهی موهای پف کرده و بهم ریخته‌ای نداشته باشند

آیا کوتاه کردن مو فر به سلامت آن کمک می‌کند؟!

با کوتاهی مو فر؛ موخوره‌های شما و انتهای مو که شاخه شاخه شده است از بین می‌رود. رشد موهای شما بیشتر خواهد شد. موهای کوتاه حجیم‌تر نشان داده می‌شوند. بیشتر می‌توانید به سلامت کف سر خود رسیدگی نمایید و در صورت داشتن شوره سر سریع‌تر می‌توانید به درمان آن بپردازید

آیا برای کوتاهی مو فر باید مو را مرطوب کرد؟

کوتاه کردن مو فر در حالت خیس، کار عاقلانه‌ای نیست. زیرا خیسی مو فر سبب افزایش طول آن می‌شود. و در این حالت نمی‌توان میزان کوتاهی مو رامشخص نمود. حتی ممکن است موها بیش از حد کوتاه شود. علاوه بر این موها در حالت خشک بهتر فرم خود را نشان می‌دهند و متخصص راحتتر می‌تواند موهای شما را ارزیابی نماید.