کراتینه مو فر یکی از خدمات تخصصی ما در مرکز فرفری سنتر است. مو فر جذابیت خاص و ویژه‌ای دارد . اما پیچ و تاب‌های مو فر با این وجود اینکه بسیار زیباست، نگهداری آن کمی سخت است و گاهی وز می‌شود. وزی مو فر ظاهر زیبای مو فر را از بین می‌برد. ما در مرکز فرفری سنتر، بازسازی حلقه‌های فر را با بهترین مواد و متریال انجام می‌دهیم تا ظاهر مو فرفری شما براق و زیباتر شود. همچنین اگر از مو وز، خشک و شکننده و پر از موخوره خود خسته شده‌اید، کراتینه مو و کراتین موی فرفری برای شما بهترین انتخاب است.

کراتینه مو فر

ما در مرکز فرفری سنتر با بهترین مواد کراتین برای موهای فر و صافی مو فر ضمن ایجاد حالتی صاف و درخشان با بازگردانی رطوبت از دست رفته تارهای مو، لطافت و شادابی بی‌نظیری به مو می‌بخشیم و حالت خشکی و شکنندگی مو را کاهش می‌دهیم.

در مرکز فرفری سنتر با بهترین مواد و متریال و توسط افراد متخصص و حرفه‌ای کراتینه مو فر را انجام می‌دهیم تا شما به نتیجه دلخواه خود برسید. کراتینه مو فر در مرکز فر فرفری سنتر با متریال درجه یک و اورجینال و روش‌های اصولی انجام می‌شود. همچنین ما در این مرکز تخصصی علاوه بر کراتینه مو فر با انجام پروتئین تراپی موی فر، تراپی موی فر و بهترین کراتین برای موی فر و ... سلامت را به مو شما بازمی‌گردانیم.

بهترین کراتین برای موی فر در مرکز فرفری سنتر

کراتین، پروتئینی است که در حالت طبیعی در مو شما وجود دارد. این نوع پروتئین دارای حجم زیادی از اسید آمینه مفید است و نقش مهمی در ایجاد استحکام و حفظ شادابی مو شما ایفا می‌کند. اما گاهی عدم رسیدگی به مو فر و استفاده زیاد از محصولات شیمیایی و ابزارهای حرارتی باعث از دست رفتن کراتین موجود در ساختار مو می‌شود. ما در مرکز فرفری سنتر با رساندن مواد نرم کننده به ساقه مو و رطوبت‌رسانی عمقی مو، ساختار کوتیکول مو را ترمیم می‌کنیم.

متخصصان ما در ابتدا مواد کراتینه مو فر را با توجه به حجم و اندازه مو شما بر روی مو می‌گذارند و با جدیدترین تکنیک‌های روز، احیا و صافی مو فر را انجام می‌دهند.

خدمات تراپی موی فر و کراتین درمانی از روش‌های موثر برای بهبود کیفیت مو آسیب دیده است که ما در مرکز فرفری سنتر با تخصص و مهارت بالا، کراتینه مو فر را انجام می‌دهیم و شما شاهد مو نرم و ابریشمی خواهید بود.

انواع کراتین موی فر

سه نوع کراتینه مو فر در بازار موجود است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

نوع اول:

این نوع برای سلامت و احیای مو آسیب دیده انجام می‌شود. در واقع این نوع کراتین مو مناسب برای افرادی است که به سبب استفاده زیاد از ابزارهای حرارتی مانند سشوار و اتو مو، استفاده از شامپوهای نامناسب، کلر آب و رنگ کردن مکرر مو، موهایشان آسیب دیده‌ است.

نوع دوم:

در این نوع کراتین، مواد مصرفی حاوی مواد صافی است. این نوع برای افرادی است که قصد دارند موهای مجعد و فر خود را به صورت کامل صاف کنند.

نوع سوم:

در نوع سوم عمل صافی مو و سلامت و احیای مجدد آن همزمان انجام می‌گیرد.

بهترین روش ترمیم موهای فر
بهترین کراتین برای موهای فر
صاف کردن مو فر با کراتینه
فیلم کراتین مو فر
کراتین مو فر شده
کراتین موهای فر و مجعد
کراتینه مو فر در مرکز فرفری سنتر
کراتینه موی فر

بازسازی حلقه‌های فر از خدمات تخصصی فرفری سنتر

ما در مرکز فرفری سنتر تنها مرکز تخصصی مو فر در ایران هستیم که بازسازی حلقه‌های فر را برای شما عزیزان با مواد اصل و کیفیت عالی انجام می‌دهیم. بسیاری از خانم‌های فرفری دوست ندارند فر مو خود را از دست بدهند، اما در عین حال حلقه‌های فر مو در صورت عدم رسیدگی مو فر باز شده و حالت مو فر از دست رفته است. ما در مرکز فرفری سنتر بازسازی حلقه‌های فر را انجام می‌دهیم و با احیا مو فر، حلقه‌های فر را برمیگردانیم و مو فر را براق و زیبا و جذاب می‌کنیم.

در واقع با این تکنیک ساقه مو، حالت شاداب و طراوت پیدا می‌کند اما صاف نمی‌شود. ما با تکنیک بازسازی حلقه‌های فر، کاری می‌کنیم که حالت فر مو شما از دست نرود. بلکه کمی وز مو شما گرفته شود و ریشه و ساقه مو شما تقویت شود. با این روش از ریزش مو و ایجاد موخوره برای مو فر جلوگیری می‌کنیم.

فواید کراتین مو فر و مجعد

مزایای کراتینه مو فر و مجعد عبارت است از:

  • مناسب برای انواع مو: برای کراتینه مو فر نیازی نیست که حتما مو پر پشت و بدون رنگ و طبیعی داشته باشید. چراکه کراتینه برای انواع مو مناسب است.
  • عدم آسیب به مو: کراتینه مو فر با مواد عالی و مرغوب هیچ آسیبی به مو وارد نمی‌کند. ما در مرکز فرفری سنتر از بهترین متریال استفاده می‌کنیم و مو شما را شاداب و سالم می‌کنیم.
  • حالت‌پذیری آسان مو: با کراتین مو فر، مو شما کمتر در معرض مواد شیمیایی و دستگاه‌های حرارتی قرار می‌گیرد.
  • تاثیرگذاری بالا: کراتینه مو فر روی انواع مو فر جواب می‌دهد و تاثیرگذاری بالایی روی مو دارد.
  • مراقبت کمتر: کراتینه نیاز به مراقبت کمتری نسبت به روش‌های دیگر صاف کردن مو دارد.
  • احیای ساختار مو: در کراتینه مو فر حفره‌های ساقه مو با کراتین پر می‌شود و همین امر باعث کاهش وزی مو و افزایش صافی، شفافیت و نرمی مو می‌شود. همچنین با کراتین مو فر، رطوبت مو حفظ می‌شود و از خشکی مو در اثر رنگ مو جلوگیری می‌شود.
  • عدم عوارض جانبی
  • افزایش شانه‌پذیری مو: به دلیل اینکه بعد از کراتینه، مو نرم و لخت می‌شود، به راحتی شانه می‌شود و مو گره نمی‌خورد.
  • مناسب برای خانم‌ها و آقایان
  • تقویت مو: ما در مرکز فرفری سنتر از موادی استفاده می‌کنیم که سرشار از ویتامین‌های مورد نیاز مو است و این ویتامین‌ها ضمن صافی و درخشندگی که به مو می‌دهند، سبب تقویت و احیای مو می‌شوند.
  • صرفه‌جویی در زمان: با کراتین موی فر دیگر نیازی نیست که ساعت‌ها با اتو مو و سشوار، آنها را درست کنید. با یک حرارت ملایم سشوار، مو شما صاف، لخت و براق می‌شود.

معایب صاف کردن مو با کراتین فر کننده مو

کراتینه مو فر علی‌رقم مزایایی که دارد، معایبی نیز به دنبال خواهد داشت که در زیر به آن‌های اشاره می‌کنیم:

  • درصورتی که در ساختار مواد کراتینه، فرمالدهید وجود داشته باشد، این مواد بسیار مضر و خطرناک هستند.
  • ممکن است فرد به برخی مواد کراتینه حساسیت داشته باشد. از این‌رو بهتر است قبل از انجام کراتین مو فر، تحقیقات و تست مورد نیاز را انجام دهید.
  • درصورت عدم اجرای کراتینه به صورت حرفه‌ای و با روش‌های اصولی، در مرحله اتوکشی، آسیب‌های حرارتی جبران‌ناپذیری به مو وارد می‌شود.
  • اگر به درستی از مواد کراتین استفاده نشود، بافت و ساختار فر مو از بین می‌رود.
  • عدم دانستن مدت زمان قرارگیری مواد کراتینه روی مو می‌تواند موجب آسیب به مو فرد گردد.
  • مواد کراتین مو را باید با فاصله 2 تا 3 سانتی‌ از ریشه مو استفاده نمود. زیرا در صورت برخورد این مواد با ریشه مو، فرد ممکن است دچار ریزش مو گردد.
  • این روش معمولا براساس اندازه مو شما یک تکنیک هزینه‌بر محسوب می‌شود.

مرکز فر تخصصی فرفری سنتر با برخورداری از متخصصان باتجربه و ماهر و استفاده از بهترین مواد اورجینال، بدون هیچ آسیب و عوارضی کراتینه موی فر را برای شما انجام می‌دهند. شما می‌توانید با اطمینان خاطر در این مرکز تخصصی با بهترین مواد خدمات احیای مو و کراتین مو فر را انجام دهید.

میزان صافی مو فر در کراتین مو نسبت به سایر روش‌ ها

روش‌های درمانی هر کدام در صاف کردن مو نتایج متفاوتی دارند. درصورتی که شما مایلید که تنها وزی و پف مو شما از بین رود و حالت مجعد و فر موهایتان باقی بماند بهتر است از روش پروتئین تراپی موی فر استفاده کنید.

در این روش تنها وز مو فر از بین رفته و تاثیری در صافی مو نخواهد گذاشت. اما درصورتی که آسیب‌های شدیدی مانند شکنندگی، موخوره زیاد و ... در مو شما مشاهده می‌شود باید روش بوتاکس مو را انتخاب کنید. این روش نیز به میزان 30 درصد در صافی مو شما اثرگذار است.

روش کراتینه مو بهترین روش برای بازگردانی پروتئین از دست رفته مو شماست. این روش 80درصد باعث صافی مو شما می‌گردد. افرادی که قصد دارند سلامت مو خود را در عین صافی و درخشنگی داشته باشند بهتر است این روش را برای موهای خود انتخاب کنند.

کراتینه مو فر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از وز مو و خشکی و شکستگی فرفری‌های خود خسته شده‌اید، بهترین راهکار برای شما کراتینه کردن است.  مو غیر قابل کنترل را می‌توان با کراتین مو برای مو فر شده تحت کنترل درآورد.

ما در مرکز فرفری سنتر با مواد صاف کننده، آسیب‌های کوتیکول و فولیکول مو را ترمیم می‌کنیم و این مواد را مانند یک لایه ضخیم روی ساقه مو را می‌پوشانیم و مو را صاف می‌کنیم. البته اگر دوست ندارید فر مو خود را از دست بدهید، ما در مرکز فرفری سنتر بازسازی حلقه‌های فر را انجام می‌دهیم.

آیا کراتینه مو فر و وز عوارض دارد؟

دو نکته نتیجه کار را تحت تاثیر قرار می‌دهند. اولین نکته کیفیت مواد کراتین فر کننده مو است. دومین مورد انتخاب یک آرایشگر متخصص و ماهر برای کراتینه مو فر است.

کسی که کراتینه مو فر را انجام می‌دهد، باید تجربه لازم را داشته باشد و نحوه اتو کشی مو را به طور صحیح و اصولی انجام دهد. ما در مرکز فرفری سنتر به صورت تخصصی انواع خدمات مو فر از جمله کراتینه مو فر را با مواد استاندارد و باکیفیت و اصل انجام می‌دهیم.

آیا کراتینه مو فر با صاف کننده مو یا ریلکسر تفاوت دارند؟

بله. این دو روش باهم متفاوت هستند. چراکه کراتینه به صورت موقتی است و بعد از چند بار شستشو از بین می‌روند، اما ریلکسرهای شیمیایی، دائمی هستند. همچنین مواد تشکیل دهنده این دو تکنیک باهم متفاوت هستند. ریلکسرهای شیمیایی ساقه‌های مو را می‌شکنند و بازسازی می‌کنند. در نتیجه مو ضعیف‌تر اما صاف‌تر می‌شود. اما در تکنیک کراتینه، منافذ مو با پروتئین پر می‌شود و مو نرم و درخشان میگردد. اما بعد از چند ماه، این پروتئین‌های تزریق شده، شسته می‌شوند.

آیا می‌توان کراتینه مو فر رنگ شده را انجام داد؟

بله. رنگ مو هیچ محدودیتی برای کراتینه مو فر ایجاد نمی‌کند. اما اگر قصد دارید کراتینه مو فر را انجام دهید، بهتر است ابتدا مو را کراتینه کنید و سپس رنگ کنید. زیرا سالمی مو باعث افزایش ماندگاری رنگ مو و زیبایی آن می‌شود. اما برای لایت مو فر بعد از کراتینه نباید از دکلره استفاده کنید. چراکه مواد موجود در دکلره باعث آسیب به مو می‌شود.

تفاوت کراتینه احیا و کراتینه صافی برای مو فر چیست؟

کراتینه احیا و بازسازی حلقه‌های فر برای احیای مو آسیب دیده به کار می‌رود و ساختار مو و فر مو حفظ می‌شود. اما در کراتینه صافی علاوه‌بر احیا، فرهای مو باز می‌شود و مو صاف می‌گردد.

صاف كردن مو با کراتینه بهتر است یا اتوی مو؟

با توجه به مضرات استفاده از ابزارهای حرارتی مانند اتو مو بهتر است برای صاف کردن مو از روش کراتینه استفاده کنید. اتو مو در طول زمان سبب شکنندگی مو، موخوره و خوردگی مو می‌شود. البته برای صافی موقت می‌توان از اتو مو استفاده کرد اما برای دفعات زیاد توصیه نمی‌شود.

قیمت کراتین مو فر چقدر است؟

به دلیل اینکه اندازه و حجم مو فر متفاوت است، شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت کراتینه مو فر و بازسازی حلقه‌های فر در مرکز فرفری سنتر با ما در تماس باشید.

همچنین می‌توانید فرم زیر را پر نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

مشاوره رایگان خدمات