فر دائم مو به صورت تخصصی از خدمات ما در تنها مرکز تخصصی فر مو در ایران، مرکز فرفری سنتر (مرکز فر مو دائم سیمین) است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید از دید بسیاری، خانم‌هایی با موهای فر بسیار جذاب‌تر از خانم‌هایی هستتند که موهایی صاف و بی‌حالت دارند! درصورتی که تمایل دارید برای مدتی طولانی از داشتن موی فر دائم و جذاب لذت ببرید، باید به دنبال روشی مطمئن برای فر کردن مو خود باشید. از این‌رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که به فر دائم مو و فر با مواد درجه یک در مرکز تخصصی فر مو در تهران فکر کنید!

یک روش برای فر کردن مو، فر دائم است که به فر شش ماهه معروف است. لازم بذکر است نوع و شرایط موها برای فر دایم اهمیت زیادی دارد و به گونه‌ای که درست انجام نشود به موهایتان آسیب می‌رسد. از آنجایی که در فر با مواد با استفاده از مواد شیمیایی موها را فر می‌کنند بهتر است در مرکز تخصصی فر مو انجام شود. مرکز فرفری سنتر تنها مرکز تخصصی فر دائم مو در ایران است.

حال همراه ما باشید تا کمی بیشتر راجع به این سبک کلاسیک دهه هشتاد صحبت کنیم.

گالری تصاویر فر مو دائم

مراحل انجام فر مو دائم در مرکز فرفری سنتر

مرحله اول انجام فر مو دائم
مرحله دوم فر مو دائمی
مرحله سوم فر مو دائمی
مرحله چهارم انجام فر دائمی مو در مرکز فرفری سنتر
مرحله پنجم فر کردن دائمی مو در مرکز فرفری سنتر
مرحله ششم از فر کردن دائمی مو
مرحله بعد از فر کردن مو دائمی در مرکز فرفری سنتر
نتبجه فر دائم مو در مرکز فرفری سنتر

فر مو دائم چیست؟

برای داشتن فر دایم مو و فر کردن مو همیشگی باید به‌طور کلی آناتومی و ساختار موی شما تغییر کند. تغییرات مو، طی فر کردن دائم مو با مواد شیمیایی مخصوص و حرارت رخ می‌دهد. در فرایند فر با مواد، مواد فر کردن مو با شکستن پیوند دی سولفید مو، باعث فر شدن و حالت گرفتن موهای شما خواهد شد.

در مراحل فر کردن مو دائم باید موها را در ابتدا شست، خشک و شانه کرد. سپس با روشی اصولی، با استفاده از بیگودی‌های مخصوص فر موها پیچیده خواهد شد. درشتی یا ریز بودن حلقه‌های فر دایم را بوسیله سایزهای مختلف بیگودی تنظیم می‌شود.

فر کردن مو دائمی چگونه انجام می شود؟

برای فر کردن مو پس از پیچیدن موها در بیگودی‌ مخصوص، باید مواد مخصوص فر مو را به تمامی قسمت‌های پیچیده شده مو آغشته کرد. سپس مدت زمانی را برای اثرگذاری مواد صبر کنید. در انتها بعد از باز کردن بیگودی‌ها، مو را با استفاده از محلول خنثی کننده به صورت کامل بشورید.

با انجام پروسه فر کردن مو دائمی تا حدود یکسال می‌توانید حالت مو خود را حفظ کنید. لازم به ذکر است این مدت زمان به سرعت رشد مو نیز بستگی دارد. به سبب قوی بودن موادی که برای فر دائمی و فر با مواد استفاده می‌شود باید به رسیدگی و تقویت موها اهمیت داد. فر دایم مو موجب پرپشت‌تر نشان دادن موها می‌شود. همچنین مدل موی فر دائم نیازی به صرف زمان برای درست کردن و شینیون برای رفتن به مهمانی و جشن نخواهد داشت.

فر مو دائم

مرکز تخصصی فر مو در تهران

کار فر با مواد و حتی پیچیدن بیگودی‌ها احتیاج به مهارت بالا و فردی متخصص در این حوزه را دارد. در صورتی که موهای حساس و شکننده‌ای دارید، بهتر است برای فر کردن مو به مرکز تخصصی فر مو در تهران، مرکز فرفری سنتر مراجعه کنید. زیرا به سبب استفاده از مواد شیمیایی در فر با مواد، ممکن است به ساختار مو شما آسیب وارد شود.

در مرکز فر دائم سیمین (فرفری سنتر)، متخصصان با تجربه بالا در استفاده از مواد فر کننده و شناخت ساختار موی شما، بدون هیچ‌گونه عوارض، فر مو دائم و فر با مواد را برای شما با کیفیت بالا انجام می‌دهند.

آموزش فر دائم مو در منزل شاید باعث صرفه‌جویی در هزینه شود، اما برای تضمین سلامت مو و داشتن فری جذاب بهتر است به مراکز تخصصی مراجعه کنید.

در مرکز فرفری سنتر به عنوان اولین مرکز تخصصی فر مو در تهران، با تحقیق فراوان موفق شده‌ایم تا بیگودی‌های خود را به ثبت رسانیم و از مواد فر مخصوص مجموعه خودمان استفاده کنیم. این مواد و بیگودی‌ها همگی دارای مجوزهای لازم می‌باشند و از اختراعات ما در این مجموعه هستند.

بهترین مواد فر کردن مو

مواد فر دائم مو براساس جنس و نوع مو انتخاب می‌شود. درواقع قبل از انجام دادن فر با مواد، شناخت نوع مو بسیار حائز اهمیت است. در صورت عدم شناخت ساختار مو قبل از فر کردن مو، ممکن است به دلیل مصرف مواد اشتباه، آسیبی جدی به موها وارد شود. برای نمونه برای موهایی که دارای سلامت و انعطاف کافی هستند و تارهای ضخیمی دارند، از مواد حاوی آلکالین برای فر با مواد می‌توان استفاده کرد. برای فر کردن مو معمولی، موهای رنگ و مش شده و یا موهای ضعیف و شکننده نیز می‌توان از مواد با میزان اسیدیته پایین بهره گرفت.

ما در مرکز فر فرفری سنتر با بهره‌گیری از متخصصانی مجرب در زمینه شناخت انواع ساختار مو، پس از آنالیز موهای شما، از بهترین مواد فر کردن مو استفاده می‌کنیم. متخصصان مرکز فر فرفری سنتر فر با مواد را با استفاده از متریال فرکننده درجه یک و متناسب با ساختار مو شما انجام می‌دهند. بنابراین افرادی که موهای شکننده و ضعیفی دارند، هیچ‌گونه آسبیی را پس از فر کردن مو در این مرکز شاهد نخواهند بود.

قیمت فر دائم مو بر چه اساس تعیین می‌شود؟

از نکات مهم در تعیین قیمت فر دائم مو می‌توان به مواردی مانند نوع، جنس و قد مو اشاره نمود.

فرفری سنتر تخصصی‌ترین و اولین مرکز فر دائم در ایران می‌باشد. مرکز فر دائم سیمین به عنوان پرمشتری‌ترین مرکز فر دائم در کل ایران با کسب بالاترین رتبه رضایت مشتری و با استفاده از بهترین برندها و کادری کاملا حرفه‌ای برای خدمات فر دائم مو زنانه همه روزه حتی ایام تعطیل (برای رفاه حال شما عزیزان شاغل) در خدمت شما بانوان زیبا می‌باشد. شما می‌توانید با مشاهده عکس فر دائم مو در نمونه‌کارهای این مرکز و اطلاع از هزینه فر دائم مو، نسبت به رزرو نوبت خود اقدام نمایید.

این مرکز بهترین قیمت فر دائم مو بانوان در سال ۱۴۰۲ به نسبت کیفیت بالای خدمات فر کردن مو را ارائه نموده است. برای دریافت مشاوره رایگان خدمات فر با مواد کافیست فرم زیر را پر کنید، تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند؛

مشاوره رایگان خدمات

نکات مهم بعد از فر کردن دائم مو

اگرچه فر کردن مو نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد، اما آنچه مهم‌تر است، مراقبت و نگهداری پس از فر می‌باشد. پس با رعایت نکات زیر می‌توانید فر موی دائم، سالم و البته جذاب داشته باشید.

  • پس از فر کردن به مدت 3 روز استفاده از شامپو برای موها ممنوع است. البته تماس آب با مو مانعی ندارد.
  • بهتر است هر سه ماه یکبار از خدمات کوتاهی مو فر استفاده کنید. با این کار موهای شما سالم و شاداب به نظر خواهد رسید.
  • با استفاده از ماسک مو بصورت هفتگی و ایجاد رطوبت کافی فر موهای شما درخشان و زیبا به نظر خواهد رسید.
  • برای داشتن فر دایم بدون وز، می‌توانید از خدمات کراتینه مو فر ما در فرفری سنتر نیز استفاده نمایید.
  • مدل موی فر دائم را با استفاده از شانه دندانه درشت مخصوص شانه کنید.
  • به سبب حساسیت زیاد مو بعد از فر کردن مو، تاجای امکان از سنجاق، کش مو و یا انواع گیره سر و بستن مو استفاده نکنید.
  • با نوک گیری مو به صورت ماهیانه به تقویت بیشتر مو کمک کنید.
  • برای تضمین سلامت مو و رساندن مواد معدنی و ویتامین به مو، از کرم‌های تقویت‌کننده مخصوص مو فر استفاده کنید.

“لازم به ذکر است شما  در مرکز فرفری سنتر تحت نظر متخصصین این لاین می توانید تنها بعد از سه روز موهای خود را با استفاده از مواد مخصوص رنگ کنید. کافیست از خدمات لایت مو فر مرکز فرفری سنتر استفاده نمایید.”

فر مو دائم، منظور همان فر 6 ماهه است. روش‌های زیادی برای فر کردن مو وجود دارد، اما فر دائم یا فر با مواد در سالن‌های آرایشی و زیبایی توسط متخصصان این زمینه باید انجام شود.

 عوارض فر با مواد

همانطور که اشاره کردیم، مواد فر کردن مو شیمیایی است و می‌تواند موجب دهیدراته و خشکی مو شود. از این رو انتخاب مواد و استفاده از انواع آبرسان مو فر و نوشیدن آب کافی از توضیه‌هایی است که به افرادی که قصد فر با مواد را دارند می‌شود.  از طرفی به منظور جلوگیری از موخوره پس از فر کردن مو بهتر است هر یک یا دو ماه نسبت به کوتاهی مو فر و نوک گیری آن اقدام کنید. در صورت استفاده از مواد بی‌کیفیت و فر کردن مو در مراکز نامعتبر ممکن است مو شما وز و نازک شود.

ما در مرکز فر فرفری سنتر به سبب استفاده از مواد فر درجه یک و باکیفیت سلامت مو شما تضمین می‌کنیم. بعلاوه با تکنیک‌های بروز و اصولی فر با مواد، موهایی شاداب و باطراوات برای شما به ارمغان خواهیم آورد. در مرکز فر فرفری سنتر شما شاهد هیچ‌گونه عوارض فر کردن مو نخواهید بود.

فر دائم مو کوتاه

همانطور که می‌دانید فر کردن مو باعث کوتاهتر بنظر رسیدن مو شما می‌شود. از این رو افرادی که موهای خیلی کوتاه و یا چتر دارند، بهتر است تا بلندتر شدن موهای خود صبر کنند و سپس اقدام به فر دایم مو خود کنند. البته لازم به ذکر است فر دائم مو کوتاه نیز جذابیت فوق العاده‌ چشمگیری دارد. درصورتی که از تناسب چتری فر با چهره‌تان اطمینان دارید، بهتر است سریعا اقدام به اینکار کنید. مرکز فر فرفری سنتر با بهره‌گیری از بروزترین تکنیک‌ها، فر دایم مو کوتاه را با بهترین کیفیت برای شما عزیزان انجام می‌دهد.

تخصصی‌ترین مرکز فر دائم در تهران

با انجام فر دائم شما چیزی در حدود یک سال می‌توانید حالت موهای خود را به خوبی حفظ کنید. البته ماندگاری فر با مواد کاملاً بستگی به سرعت رشد موهای شما دارد. فراموش نکنید مواد مورد استفاده در پروسه فر کردن موها، موادی قوی است. از همین‌رو رسیدگی به موها و تقویت آن پس از انجام فر با مواد از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است.

در مرکز تخصصی فر مو سیمین (فرفری سنتر) بیش از 38 سال تجربه و تخصص در ارائه خدمات فر مو داریم. امروز با افتخار توانسته ایم یک مرکز بین‌المللی در زمینه ارائه خدمات فر کردن مو باشیم. در این مرکز تخصصی با اختراع مواد جدید فر و همچنین بیگودی‌های بروز توانسته‌ایم ویژه‌ترین خدمات فر مو دائم را به شما عزیزان ارائه نماییم.

برای داشتن بهترین تجربه ممکن از فر کردن دائم مو کافیست فقط یکبار به مرکز تخصصی فرفری سنتر مراجعه نمایید.

برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت با ما در تماس باشید.

آیا فر کردن مو دائم به مو آسیب می رساند؟

خشکی مو، وز و موخوره از جمله عوارض فر کردن مو با مواد بی کیفیت است. اما در مرکز فر فرفری سنتر ضمن استفاده از مرغوب‌ترین متریال اورجینال طی فر با مواد، نه تنها آسیبی به موهای شما وراد نمی‌شود، بلکه موهایی شاداب و سالم خواهید داشت.

افراد باردار و شیرده می توانند فر با مواد انجام دهند؟

از آنجایی که مواد مورد استفاده در فرآیند فر دائم مو شیمیایی هستند، خانم‌های باردار و شیرده از فر کردن مو خودداری کنند. زیرا ممکن است این مواد از طریق خون به جنین راه پیدا کرده و مشکلاتی را به وجود آورد.

انواع فر مو دائم چیست؟

انواع فر کردن مو با استفاده از بیگودی‌های مخصوص در سایزهای مختلف انجام می‌شود. شما در مرکز فر فرفری سنتر، براساس سلیقه و فرم چهره خود می‌توانید فر ریز یا فر درشت را انتخاب کنید.