لایت مو فر با بروزترین تکنیک‌های رنگ و مش به صورت تخصصی با بهترین مارک رنگ مو برای مو فر از خدمات تخصصی ما در مرکز فرفری سنتر است. از آنجایی که مو فر بسیار حساس و شکننده است، رنگ کردن مو فر، امبره موی فر، بالیاژ موی فر، هایلایت موی فر مشکی و ... باید توسط افراد متخصص و حرفه‌ای انجام شود.

همچنین هر کدام از موهای موج‌دار، صاف، مجعد و فر باید با رنگ مو مناسب آن مو رنگ شوند. از این رو شما باید ویژگی های رنگ مو مناسب موهای فر را بدانید. ما در مرکز فرفری سنتر به صورت تخصصی و اصولی رنگ و هایلایت مو فر و رنگ مو برای موهای فر کوتاه را بدون آسیب به فرهای شما انجام می‌دهیم. درست است که هایلایت و رنگ مو برای موهای فر و وز دشوار است، اما غیر ممکن نیست. ما در مرکز فرفری سنتر با اطلاعات کاملی که از مو فر داریم، لایت مو فر را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهیم و مو حالت دار شما را زیباتر و جذاب‌تر می‌کنیم.

لایت مو فر
مرکز فرفری سنتر

مراحل رنگ و لایت مو فر در مرکز فرفری سنتر

ما در مرکز فرفری سنتر با کادری مجرب و حرفه‌ای بهترین رنگ و لایت مو فر را برای شما عزیزان انجام می‌دهیم. ما طبق مراحل زیر رنگ و لایت مو فر را انجام می‌دهیم:

  1. در ابتدا مو را می‌شوییم و سشوار می‌کشیم و سپس تقسیم بندی مو فر را انجام می‌دهیم.
  2. سپس با دستکش، انواع تکنیک‌های رنگ و لایت مو فر نظیر هایلایت موی فر مشکی، بالیاژ موی فر، امبره موی فر و... برای شما عزیزان انجام خواهد شد.
  3. بعد از گذشت مدت زمان خاصی، مو را به کمک شامپو بدون سولفات می‌شوییم و سپس از نرم‌ کننده مخصوص مو فر استفاده می‌کنیم و مو را به طور کامل آبکشی می‌کنیم.

برای مشاوره دریافت خدمات لایت مو فر، کافیست فرم زیر را پر نمایید. تا همکاران ما در اسرع وقت با شما عزیزان تماس بگیرند.

مشاوره رایگان خدمات

رنگ مو برای موهای فر و نکاتی برای رنگ کردن موی فر

باتوجه به حساسیت موهای فر و ساختار آن برای رنگ مو برای موهای فر کوتاه، رنگ مو برای موهای فر و وز و همچنین رنگ مو برای موهای فر و پوست سبزه و ... باید از رنگ‌های مناسب مو فر استفاده شود. از طرفی انتخاب مناسب رنگ مو به رنگ پوست فرد نیز بستگی دارد. همچنین برخی رنگ‌ها و تکنیک‌ها برای مو ماندگاری بالاتری خواهند داشت که توصیه می‌شود برای موهای فر از این رنگ و تکنیک‌ها استفاده کنید. ما در ادامه ویژگی های رنگ مو مناسب موهای فر که باید بدانید را ذکر می‌کنیم:

رنگ مو نیمه دائمی

یکی از راه‌های زیبایی مو فر، استفاده از رنگ مو نیمه دائمی است. این نوع رنگدانه‌ها با نفوذ به میان رشته‌ موها تاثیری همانند رنگ‌های دائم روی موهای صاف خواهند داشت.

این نوع رنگ به سبب پیچ و تاب دار بودن موهای فر، به راحتی جذب مو می‌شود. اگر به دنبال ماندگاری بیشتری هستید بهتر است از رنگ‌های عسلی، قهوه‌ای شکلاتی و کاراملی برای موهای فر استفاده کنید.

رنگ موهای قرمز و مسی

افرادی که به رنگ‌های قرمز و مسی علاقه دارند نیز می‌توانند مو فر خود را به این رنگ‌ها نیز درآورند. زیرا این رنگ‌ها موجب سالم‌تر و شاداب‌تر بنظر رسیدن موها می‌شود. از طرفی رنگ قرمز و مسی مناسبترین رنگ مو برای موهای فر و پوست سبزه و حتی انواع رنگ پوست می‌باشد.

رنگ موی فر مشکی

رنگ مشکی، یکی از رنگ‌های مناسب برای موهای فر است. چراکه ظاهری جذاب و طبیعی ایجاد می‌کند. بسیاری از بانوان به رنگ مو مشکی و هایلایت موی فر مشکی علاقه دارند.

برخی دیگر نیز به رنگ‌های جیغ و غیرمتداول تمایل دارند. از این رو فرد باید با مشورت با متخصص رنگ مو متناسب با رنگ پوست و سلیقه خود را انتخاب کند.

رنگ مو با قابلیت تقویت و حفظ الگوی فر مو

درحالت کلی شما باید از رنگ مویی استفاده کنید که الگوی فر مو آن‌ها را تقویت و حفظ نماید. اگر نیز تمایل به تغییر کامل رنگ مو ندارید می‌توانید از تکنیک هایلایت موی فر مشکی برای موهای خود استفاده کنید.

این نوع لایت مو فر جلوه و برجستگی خاصی به موهای شما می‌دهند. اگر به این پرسش برخورده‌اید که چگونه موهای فر را هایلایت کنیم؟ باید اینکار را به فردی حرفه‌ای بسپارید. تکنیک هایلایت مو فر دارای انواع بالیاژ موی فر، امبره موی فر، بیبی لایت، سان لایت و ... می‌شود. از طرفی افرادی که به رنگ بلوند علاقه دارند باید این کار را به متخصص باتجربه سپرده و به صورت تدریجی انجام دهند تا به موهایشان آسیبی وارد نشود.

استفاده از رنگ مو حاوی نرم کننده

درحالت کلی رنگ کردن مو فر و لایت مو فر موجب خشکی موها می‌شود البته این امر اغلب برای موها طبیعی و مجعد اتفاق میافتد. بسیاری از مواد رنگ مو در ترکیبات خود مواد شیمیایی خطرناکی دارند که رطوبت و چربی مو را از بین می‌برند.

از این رو در انتخای کار این عمل باعث موخوره، کم ابی و شکستگی مو خواهد شد. از این رو شما هنگام خرید رنگ مو برای موهای فر و وز، رنگ مو برای موهای فر کوتاه و رنگ مو برای موهای فر و پوست سبزه باید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که رطوبت، بافت و حالت مو شما را از بین نبرد.

تاحد امکان رنگ موی دائمی خریداری نکنید!

به سبب حساسیت بیشتر مو فر و ترکیبات شیمیایی مضر این نوع رنگ‌ها، از خرید رنگ مو دائمی خودداری کنید. رنگ‌های دائمی به سبب دارا بودن آمونیاک، الگوی فر مو شما را از بین خواهد برد. همچنین استفاده از این نوع رنگ‌ها، فرهای شما را بی حالت، نازک، موخوره و زبر می‌کند.

انتخاب رنگ مو فر براساس تناژ رنگ پوست

در زمان خرید رنگ مو و مراجعه به مراکز تخصصی برای رنگ کردن موی فر و لایت مو فر، باید به تناز رنگ پوستی خود توجه کنید.

سردی و گرمی پوست شما در انتخالب رنگ مو  مناسب موثر است. درصورتی که پوست شما گرم است می‌توانید از رنگ‌های طلایی، قهوه‌ای شکلاتی، بلوند طلایی، شاه بلوطی، تناژ قرمز و مشکی ملایم و ... برای موهای فر خود استفاده نمایید. اگر پوست شما سرد است نیز بهتر است از رنگ‌های سردی مانند قهوه‌ای خاکستری، بلوند خاکستری، و مشکی ملایم استفاده کنید.

همچنین باید به این نکته نیز توجه نمود که رنگ مو باید 1 درجه روشن‌تر و 2 درجه تیره‌تر از رنگ موهای طبیعی شما باشد. اما پیشنهاد می‌شود برای داشتن لایت مو فر جذاب، به بهترنی مرکز تخصصی فر مو مراجعه کنید. ما در مرکز فرفری سنتر با استفاده از رنگ‌های شاداب و رنگ مو برای موهای فر و پوست سبزه متناسب با پوست شما زیبایی مو فر شما را دوچندان می‌کنیم.

انتخاب رنگ مو فر بر اساس نوع فر

در گام بعدی باید نوع فر مو خود را شناخته و برآن اساس رنگ مناسبی انتخاب کنید. چراکه برخی رنگ‌ها روی همه انواع فر مو تاثیر خوبی ندارند. البته افراد با فر مو شش ماهه درشت می‌توانند از انواع رنگ‌ها استفاه کنند و برای افراد با فرهای متوسط نیز تکنیک هایلایت گزینه مناسبی است.

انتخاب برند معتبر رنگ مو

از دیگر نکات مهم و اساسی در زمان رنگ کردن مو فر و لایت مو فر، خریداری و استفاده از رنگ مو از برندهای معتبر است.

زیرا برندهای معتبر رنگ‌هایی با مواد باکیفیت عرضه می‌کنند که به موهای افراد آسیبی وارد نمی‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به مرکز فر فرفری سنتر از معتبرترین متریال رنگ مو با تضمین سلامت مو فر استفاده کنید و لایت مو فر جذاب و سالم داشته باشید.

رنگ و مش مو فر
رنگ مو فر
لایت مو فر

مراقبت بعد از لایت مو فر

باتوجه به بازیابی خاصیت ارتجاعی مو فر، مراقبت از موهای فر رنگ شده اهمیت فراوانی دارد. از این رو رعایت نکات زیر مهم است:

  • تاحد امکان مو فر را تا 2 الی 3 روز بعد از رنگ کردن نشویید. خودداری از شستن مو فر بلافاصله پس از رنگ کردن، موجب بسته شدن لایه‌ها کوتیکول و ماندگاری بیشتر رنگ مو خواهد شد.
  • استفاده از محصولات مراقبتی، نرم کننده و شامپوی مناسب جهت آبرسانی و تقویت مو اهمیت دارد. برای موهای فر رنگ شده بهتر است از شامپوهای بدون سولفات به‌منظور سرزندگی و غنی شدن مو فر استفاده شود.
  • از روش‌های درمانی نظیر هیدراتاسیون و حالت‌دهنده‌های قوی برای حفظ الگوی فر مو و برجستگی آن استفاده کنید.

ما در مرکز فر فرفری سنتر انواع خدمات تخصصی مو فر نظیر اکستنشن مو فر، لایت مو فر، کوتاهی مو فر، شینیون مو فر و ... را با کیفیت و قیمت عالی ارائه می‌نماییم.

انواع تکنیک‌های رنگ کردن مو فر

ما در مرکز فرفری سنتر از بهترین مواد و متریال برای لایت مو فر استفاده می‌کنیم. با وجود مواد و متریال ما نه تنها به مو شما آسیبی وارد نمی‌شود، بلکه به تقویت مو فرفری شما کمک می‌کنیم. ما در مرکز فرفری سنتر که تنها مرکز تخصصی فر مو در ایران هستیم، انواع تکنیک‌های رنگ و لایت مو فر را برای شما عزیزان انجام می‌دهیم. این تکنیک‌ها عبارتند از:

مش مو فر سوزنی

برای این نوع مش از ابزارهایی مثل کلاه مخصوص مش یا فویل استفاده می‌کنیم و تارهای ظریف مو فر را جدا می‌کنیم و چند درجه نسبت به زمینه مو روشن می‌کنیم.

رنگ و مش مو فر به روش مون لایت

در این روش تکه زیری مو بلوند می‌شود و بیضی بالای سر تیره خواهد ماند.

مش و هایلایت به روش نواری

در این روش رنگ و مش مو فر، زمینه مو مانند نوار روشن می‌شود تا زمانی که مو موجدار شود. این نوع مش مانند روبان بر روی سر دیده می‌شود.

مش مووی لایت مو فر

در این روش، مستطیل بالای سر را جدا می‌کنیم و آن را دکلره می‌کنیم و هر تکه را با رنگ‌های فانتزی رنگ می‌کنیم و در نهایت رنگ مو را رنگین کمانی خواهیم کرد.

رنگ و مش مو فر به سبک لولایت

در این روش قسمت‌هایی از مو را چند درجه تیره می‌کنیم. این روش برای خانم‌های فرفری که مو سفید زیادی دارند بسیار مناسب است. با این تکنیک در مرکز فرفری سنتر، قسمت جلوی مو را روشن و قسمت پشت مو را تیره می‌کنیم.

بالیاژ موی فر

در روش بالیاژ به مو حالت سه بعدی می‌دهیم و مو را روشن و تیره می‌کنیم.

رنگ و مش مو فر به روش چانک لایت

در این مدل از رنگ و مش مو فر تکه‌های بزرگی از مو را جدا می‌کنیم و با استفاده از فویل مو را چند درجه روشن‌تر می‌کنیم.

هایلایت کردن مو فر بهترین روش رنگ مو برای مو فر کوتاه

چگونه موهای فر را هایلایت کنیم؟ در این روش لایه‌هایی از مو که تیره یا متوسط است را حدود 2 تا 3 درجه روشن‌تر می‌کنیم. این روش رنگ مو برای موهای فر کوتاه و برای مو فرفری‌هایی که کم پشت هستند، بسیار عالی است.

رنگ و مش مو فر به صورت فریزینگ

در این روش از رنگ مو برای موهای فر و وز، لایه‌هایی از مو مشکی را حدود 9 درجه به رنگ روشن یا بلوند در می‌آوریم و لایه‌های از مو بلوند که کاملا روشن است را به رنگ مشکی در می‌آوریم.

مش مو فر به روش سان لایت

در این روش از رنگ و مش مو فر فر در مرکز فرفری سنتر، قسمت بالایی سر از ریشه تا وسط سر را تیره می‌کنیم و سپس ساقه مو را با رنگ‌های مصل طلایی و مسی، رنگ و لایت می‌کنیم.

امبره موی فر

در روش امبره موی فر، انتهای مو را روشن‌تر از مابقی قسمت‌های ریشه‌ای مو می‌کنیم. ما در مرکز فرفری سنتر آمبره مو فر را به روشی انجام می‌دهیم که هرچه به سمت انتهای مو می‌روید، رنگ مو روشن‌تر می‌شود.

سامبره مو فر

در روش سامبره مو فر کاری می‌کنیم تا در انتهای مو سایه روشن‌هایی از رنگ روشن را در میان مو تیره داشته باشید.

ابزارهای لازم برای رنگ و مش مو فر

ما در مرکز فرفری سنتر، رنگ و مش مو فر را یا شانه، کلاه و فویل انجام می‌دهیم که در ادامه به نحوه رنگ و مش مو فر با استفاده از این ابزارها به صورت جداگانه پرداخته‌ایم:

مش با شانه

در این روش مو را به چند دسته تقسیم می‌کنیم و رنگ را روی دنده شانه مناسب مو فر قرار می‌دهیم. سپس هر لایه از مو را شانه می‌کنیم تا رنگ و مش بر روی مو به صورت شانه‌ای پخش شود.

رنگ و مش مو فر با کلاه

از کلاه برای رنگ و هایلایت‌ مو فر کوتاه و متوسط استفاده می‌کنیم. در این روش کلاه رنگ و مش را روی سر قرار می‌دهیم و تارهایی که از مو که می‌خواهیم روشن‌تر یا تیره‌تر شوند را با قلاب از سوراخ‌‌های کلاه در می‌آوریم.

ضخامت تارها کاملا بستگی به سلیقه مشتری دارد. در این روش رنگ مو فر دسته‌های مو به صورت پراکنده و سوزنی، تیره یا روشن می‌شوند.

مش با فویل

ما در مرکز فرفری سنتر از بهترین و جدیدترین روش‌ها برای لایت مو فر استفاده می‌کنیم و مو را به بخش‌های مختلف تقسیم می‌کنیم و هر لایه را روی فویل قرار می‌دهیم. بعد از اینکه مواد رنگ را به هر لایه زدیم فویل را می‌بندیم و بعد از مدت زمان مشخصی مو را میشوییم.

مش فویل زیبایی و نظم خاصی به مو شما می‌دهد و برای مو فرفری بلند، خیلی بلند و متوسط بسیار زیبا و کاربردی است.

ما در مرکز فرفری سنتر با تخصص و تجربه بالا در زمینه رنگ و لایت مو فر انواع تکنیک‌های رنگ و مش را برای شما فرفری‌های عزیز با عالی‌ترین کیفیت انجام می‌دهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رنگ و لایت مو فر با همکاران ما در تماس باشید.